הדברה בגינה ציבורית ופארקים

הדברה בגינה ציבורית ובפארק

הדברה מקצועית ובטוחה של גינות ציבוריות ופארקים עושים רק עם מדביר הצפון! 

צריכים לבצע הדברה במרחב הציבורי כדי לשמור על מרחב בטוח, מוגן ובריא? צוות המדבירים המקצועי של מדביר הצפון ישמח לעמוד לרשותכם, עם חומרי הדברה מפוקחים, מורשים ואיכותיים, מתחייבים ל 100% יעילות! התקשרו עוד היום להזמנת מדביר אמין ומנוסה להדברה בגינות ציבוריות ופארקים.

למה חשוב לבצע הדברת גינות ציבוריות ופארקים?

כדי לבצע הדברת שטחים פתוחים כמו פארקים וגינות ציבוריות, נדרשות שיטות שונות מאשר הדברה של מקומות סגורים. דרוש גם ידע מקצועי שונה, כדי לאתר את מקומות המסתור והקינון של מזיקים שונים ביעילות.

כמו כן, יש לפעול תחת תקנים שונים, הסמכות ורשיונות מתאימים להדברה של מקומות מסוג זה.

לכן חשוב להזמין לצורך הדברת גינה ציבורית, או הדברת פארק ציבורי – רק חברת הדברה מקצועית, מוסמכת ואמינה, המפעילה צוות מדבירים מנוסה, עם רשיונות בתוקף.

בנוסף רצוי לבצע הדברות ולבצע פעילויות הרחקה שונות באופן תקופתי כדי למנוע התפשטות והתרבות של מזיקים במרחב הציבורי מבעוד מועד.

הדברה בגינה ציבורית- מדביר הצפון

מאמצי הדברה מתאימים לשטחים ציבוריים פתוחים

כדי להדביר מזיקים בפארק או בגינה הציבורית, אפשר להציב מלכודות במקומות נסתרים (הרחק מהישג ידם של ילדים). ניתן למצוא מלכודות פרומונים לניטור ולכידה של חרקים שונים, מלכודות כלוב עבור יונים, חתולים ומכרסמים וכן פתיונות ג'ל לא רעילים נגד תיקנים, פתיונות גרגירים ברעילות נמוכה נגד נמלים ועוד.

כמו כן, רצוי ומומלץ לפזר חומרי הדברה באופן תקופתי נגד פרעושים וקרציות, לאתר מקורות מים עומדים כדי לבצע הדברת יתושים בפארק, לאתר אתרי רביה של זבובים כדי להדביר אותם בצורה יעילה וכן הלאה.

עם זאת, במקרים שונים ניתן לבצע הדברה רק לאחר גילוי של המזיקים, כמו במקרה של לוכד נחשים, שמגיע רק אם התרחש מפגש לא רצוי עם נחש בפארק.
כך גם לגבי הדברת טרמיטים לדוגמה, אותה אפשר לבצע רק אם התגלה קן טרמיטים בגינה או בפארק, אם כי חשוב לבצע הדברת טרמיטים בהקדם האפשרי, לפני שהם הופכים למפגע שמגיע לבתים וקשה לטפל בו.

הדברה בפארקים- מדביר הצפון
לסיכום, מדביר הצפון מציע מגוון שירותי הדברה מקצועיים, כולל הדברת פארקים וגינות ציבוריות עם צוות מדבירים מקצועי ומורשה, עם חומרי הדברה מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ומשרד החקלאות (בהתאם לצורך). מחפשים שירותי הדברה לשטחים ציבוריים פתוחים ברמה גבוהה של בטיחות ומקצועיות? אתם במקום הנכון! דברו איתנו למידע נוסף!

מחפשים שירותי הדברה מקצועיים במחיר משתלם? השאירו פרטים ונחזור

לשיחת יעוץ ללא עלות חייגו: 1-800-302-828