חברת  "מדביר הצפון" מחזיקה בכל ההיתרים וההסמכות הנדרשים

1-800-302-828

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדברה ירוקה – כל מה שכדאי לדעת על הדברה ירוקה

הדברה ירוקה – כל מה שכדאי לדעת על הדברה ירוקה

מדביר הצפון מספק שירותי הדברה מקצועיים ובטוחים בכל אזור חיפה, הצפון והקריות.
עם שירותי הדברה ירוקה על ידי צוות מדבירים מנוסים, מקצועיים ומורשים – אתם נמצאים איתנו בידיים טובות.
הזמנת מדביר לצורך הדברה ירוקה עם מדביר הצפון – זו הדרך הבטוחה והיעילה לסביבה נקיה ממזיקים – דברו איתנו!

מה זה הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה היא שם כללי למגוון רחב של שיטות הדברה ולכידת מזיקים, אשר המטרה שלהן היא לצמצם פגיעת חומרי הדברה כימיים בסביבה.
חומרי הדברה רעילים יכולים לגרום נזק ולסכן גם בני אדם, חיות מחמד וחיות בר.
לכן שיטות וחומרים שעונים על ההגדרה של הדברה ירוקה צריכים להיות כאלה שאינם גורמים נזק לסביבה בתהליך הייצור שלהם, או בעקבות פיזור חומרים מזיקים ואינם נחשבים רעילים לבני אדם, חיות מחמד, או חיות בר.
בגלל כל הסיבות האלה – עולה הביקוש בשנים האחרונות לשיטות הדברה ירוקה.

מגוון שיטות הדברה ירוקה

שיטות הדברה ירוקה הפכו מבוקשות בעיקר בבתים של משפחות עם ילדים קטנים, מוסדות חינוך וגני ילדים, כמו גם עסקים ומפעלים בתחום המזון.
עם זאת, עלייה במודעות למשבר הסביבתי והצורך לתרום לשמירה על הסביבה בכל דרך, הביאה לפיתוח שיטות חדשות, לצד עלייה בביקוש לשיטות ירוקות "של פעם".
הנה כמה דוגמאות:

הדברה ירוקה עם חומרים טבעיים – ניתן ליישם מגוון חומרי הדברה ממקור טבעי, לצורך הדברה יעילה וממוקדת של מזיקים ספציפיים. לדוגמה – חומר הדברה המיוצר מפרחי חרצית.
גם תרסיסי הדברה הנמכרים ברשתות השיווק לדוגמא, מיוצרים עם פחות חומרים רעילים ויותר חומרים טבעיים – בגלל הביקוש של הלקוחות.

הדברה ירוקה בג'ל –  הדברה עם ג'ל נחשבת ירוקה כי היא ממוקדת בסוג מסוים של מזיקים. למשל הדברת נמלים עם ג'ל מסוג מסוים, או הדברת תיקנים עם ג'ל מסוג אחר.
שנית, הג'ל הוא בעל רמת רעילות מאוד נמוכה לבני אדם ולכן נחשב בטוח לשימוש גם בסביבת ילדים.
שלישית, האופן שבו מפזרים את הג'ל במקום המטופל, מבטיח שלא יהיה פיזור של החומר בשטח רחב, אלא בשטח מצומצם בלבד, כאשר המזיקים לוקחים איתם את החומר לתוך הקן וכך מרעילים בצורה בטוחה ונקיה את כל האוכלוסיה.

הדברה ירוקה עם מדבקות –  מלכודות דבק משמשות לצורך הדברה וניטור של חרקים שונים בשטחים חקלאיים וגם בבית.
אפשר למצוא מדבקות נגד עש הבגדים, שאותן אפשר לשים בארון הבגדים, לצד מלכודות דבק לעש המזון, אותן אפשר להניח בארונות המטבח.
מלכודות אלה נחשבות בטוחות לגמרי לשימוש, לא רעילות, ממוקדות בסוג מסוים של מזיק ולא משפיעות כמעט בכלל על הסביבה.

הדברה ביולוגית – נחשבת גם היא לשיטת הדברה ירוקה, אם היא עומדת בתנאים העיקריים: לא פוגעת בסביבה בתהליך הייצור או בתהליך הפיזור של החומר, אינה רעילה לבני אדם ובעלי חיים. לדוגמה טיפוח סביבה ידידותית לעטלפי חרקים, כדי להדביר באופן טבעי ובטוח את החרקים בסביבה.

שימוש במלכודות ושיטות הרחקה – לכידת מכרסמים במלכודות כלוב הומניות, כמו גם הרחקת יונים על ידי פיזור דוקרנים למשל, נכללות גם הן בהגדרה של הדברה ירוקה. כך גם שיטות שונות להרחקת מזיקים באמצעים אלקטרוניים וחשמליים.

 

אז מה זה אומר בעצם? האמת היא שאם חשוב לכם לבחור הדברה ירוקה כדי לשמור על הסביבה ועל היקרים לכם, מה שהכי חשוב לעשות זה לבחור נכון.
הזמנת מדביר עושים רק אחרי בדיקת רשיונות, ניסיון ואמינות של חברת הדברה עם יעילות מוכחת.
מחפשים חברת הדברה שאפשר לסמוך עליה? אתם במקום הנכון – דברו איתנו!

שתף את המאמר:

מדביר הצפון